PAGES

Rabu, 13 Disember 2023

Fikiranku serabut kemudian aq...

 Assalammmualaikummmmmmm!

Hari ini aq chill sebab ada beberapa subjek dah habis present. Lega kitew wak. Cumanya, nak cerita, dalam beberapa har ini fikiran aku jadi serabut sebab tak prepare apa-apa pun lagi, padahal waktu cuti tu ada je..cuma aq buat benda lain. Lepastu bila hari nak dekat dengan presentation maka aq rase tertekan rasa macam tak nak cakap ngan orang dan sanggup berlapar. Dia macam je la. Nasib time tu aq ade je lagi selera makan.. sampaikan nak cut sugar jadi terlebih sugar..makan itu makan ininya..macam-macam. HAHAH kelakar. That time, muhasabah diri jap and try search surah apa yang menenangkan jiwa dan elakkan gelisah kita..tettt keluar surah An-Naziat..actually banyak je surah lain dan zikir2 yang direcommendkan tapi at that time search aq tu keluar surah An Naziat. Aq pon search Youtube dengarlah sampai habis surah tu by Misyari Rashid of course hihihi. Sangat tenang and kerja aq yang tergendala tu sikit-sikit dapat buat. Cuba lah dengar korang...




Korang biasa buat apa kalau risau ke gelisah ke?

4 ulasan:

  1. Saya jenis yg overthinking. Cepat sangat resah. Kalau jadi mcm tu, saya akan buat research untuk kurangkan resah pada masalah saya tu. Kalau masih restless juga, saya pun akan buka surah dan doa supaya urusan saya dipermudahkan. Kalau tak saya tak boleh tido.

    BalasPadam
  2. kak ana pun suka sangat dengan alunan bacaan ayat suci dari channel Misyari Rasheed ni, mendamaikan jiwa.. Singgah sini dan follow syidah naa :)

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam