Ahad, 6 Februari 2022

Petua hilangkan lebam bekam_Jom sama-sama ikhtiar!

 Assalammualaikum semua.Syidah nak share ilmu serba sedikit. Hari tu kan.Syidah ade buat bekam dekat muka. Seperti yang kita tahu,biasanya ada orang lepas buat bekam takde tinggal kesan lebam kat mukanya,dan kadang ada orang ada lebam kat mukanya. Macam Syidah ade kesan lebam. Bila ada kesan ni..nk keluar gi kedai pon malu. HAHAHA mula lah..ada perasaan MALU dan overthinking di minda gittuw.. Tapi,macam Syidah bantai je gi kedai..gi pasar malam.HAHAHA. Tapi ade je org pandang2 cam tak puas hati. Untuk pengetahuan korang,bekam ni bagus..sebab dia mengeluarkan darah-darah kotor. Buat lah kat tempat rasa sakit urat macam kat bahu ke kat leher.Insya Allah lega lepas tu. Yang muka ada jerawat macam Syidah ni pon boleh buat bekam kat muka. Sakit sikit je... Kejap Syidah tunjuk gambar.



Nampak kan.Terlalu menonjol hahahhaa. 

Macam Syidah tenyeh Minyak zaitun kat dahi ngan dagu.Sambil tu,urut2 dan selawat 3 kali. Macam Syidah buat bekam 2/2/2022.. start tenyeh minyak zaitun tu 3/2/2022..siang dan malam Syidah buat. Alhamdulillah..sampai ke hari ini 6/2/2022 makin hilang..dia takde la hilang sepenuhnya..Tapi,hilang sedikit demi sedikit. Alhamdulillah.

#psst dia bergantung pada kulit korang gak tau. 



macam sebelum ni Syidah buat bekam,agak lama jugak la nak hilang.Alhamdulillah kali ni menjadi. Dengan izin Allah. Selamat mencuba guys.

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehe!buat lah,lega rasa tau..bekam yang saya buat ni orang tu datang ke rumah..ada yang kena pergi ke pusat dia.

      Padam

Popular Posts

CELENG PITIH SAYA NI

Cute Pink Face Kaoani