Selasa, 24 November 2020

saja saja by rasyidahsheresimpleblog

 Assalammualaikum hai. saja nak cerita..bosan bosan ni.

Hari ke berapa entah berkurung dalam rumah..kikiki..bosan bosan juga,sekang ni aq tengah midsem..minggu depan ujian Tilawah(tpt)..bulan depan pulak start exam online..fiuhhh..jangan tanya aq dah bersedia ke belum. Aq sekarang ni exam untuk Celpad. Aq ambik subjek Arab sekarang ni. Selagi aq tak lepas exam Arab (Apt) ni,aq x leh start kuliyyah aq yang sepatutnya aq  sekarang ni belajar dalam kos Bahasa Arab dan kesusasteraan.So aq extend laa satu sem di Uia ni ye.Huhu sadis jugak. 

Tapi ape pon,satu benda yg aq belajar kt sini..extend satu sem pon ok je...sebab aq dapat kukuhkan lagi arab aq cuma sekarang ni aq kena banyak fokus sebab banyak betul halangan yang perlu aq tempuh pada tahun ini.Namun,aq perlu hadap dan tak boleh aq berpatah balik.

okayh bye.❤️

sampai disini sahaja coretan saya kali ini.Nanti ade masa lagi saya post entri lagi.Kikikiki.

8 ulasan:

  1. salam kenal.. akak follow sini..
    seronok zaman study kat uni.. teringat2 dulu pula..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehheeh..walaikummusalam sis..betul tu..kita akan rindu zaman muda dulu..macam saya pulak rindu zaman kat sekolah hihiks.

      Padam
  2. syukran,insya Allah..doakan saya dipermudahkan urusan..saya juga mendoakan semoga sis paridah dipermudahkan urusan selalu dunia dan akhirat..Aminn

    BalasPadam